اشتباهات برگزاری مراسم عروسی

برگزاری مراسم عروسی ممکن است با اشتباهاتی همراه باشد البته شما با انتخاب برنامه ریز مجالس عروسی Wedding Planner شما می‌توانید این اشتباهات را کاهش دهید درکل هیچ کاری رانمی‌شود به صورت صدرصد معقول اجرا نمود

تمام تلاش‌های یک مجموعه تشریفات اجرای مراسم بدون اشتباه است اما باید ضریب خطا را هم درنظرگرفت جوان‌های عزیز ممکن است در اجرای این مراسم مرتکب به اشتباهات زیادی شوند مهمترین اشتباهات برگزاری عروسی با توجه به تجارب الهام کایدی در ادامه تشریح شده است.

اشتباهات برگزاری مراسم عروسی

1-تخمین نادرست هزینه

مقدارهزینه‌ای که ابتدا درنظر می‌گیرند با مبالغی که در پایان حساب، محاسبه می‌شود هم‌خوانی ندارد پس عزیزان درنظر داشته باشند طبق توضیحات ارائه شده در سایر مقاله‌ها، تمامی هزینه‌ها شامل هزینه‌های ریزو درشت حتما دردفترچه‌ای لیست نمائید و با مقادیر مشخصی که درنظر گرفته‌اید به طور مستمر کنترل نمائید.

2-نداشتن برنامه‌ریزی

نداشتن برنامه ریزی و زمان بندی صحیح درکارهای قبل ازعروسی مثلا عده ی یک شب قبل عروسی تازه به دنبال کت شلوار یا چیدمان جهزیه یا عنواین مختلف دیگری هستند.

3-اولویت بندی نکردن کارها

اولویت بندی نکردن کارها که خودش معزل بزرگی‌ است مثلا اضافه کردن آمارمهمان‌ها درآخرین لحظه ازشب قبل مراسم یا گرفتن مراسم حَنابَن‌دان درشب قبل ازعروسی

4-تقسیم وظایف نکردن

تقسیم‌بندی نکردن کارها بین اعضایی که قرار است روز مراسم کمک حال عروس و داماد باشند
مثلا :مشخص نشده که ماشین عروس را کدامیک از عزیزان ببرد وخود داماد مجبور شده ماشین روخودش به گلفروشی ببره

5-به‌موقع نیامدن مهمان‌ها

سر ساعت نیومدن مهمان‌ها درمجلس بالخصوص خانواده ونزدیکان عروس و داماد
موارد فوق تنها برخی از اشتباهات رایج برگزاری مجالس عروسی است که با رعایت آن‌ها می‌توانید مراسم را به نحو احسن برگزار نمائید.

این مطلب توسط الهام کایدی تهیه شده است
انتشار مطلب با ذکر نام الهام کایدی و آدرس سایت www.elhamkaydi.com بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *