نکات انتخاب کت شلوار دامادی

انتخاب کت و شلوار داماد

اولین اصل در انتخاب کت و شلوار این است که متناسب با فرم اندام و هیکل‌تان انتخاب کنید اینطوری در مراسم عروسی‌تان خوشتیپ‌تر خواهید شد، کت و شلوار باید دقیقا قالب بدن‌تان باشد یعنی نه تنگ و نه گشاد این باعث می‌شود آراسته تر به نظر برسید.

انتخاب کت شلوار دامادی

قد بلند و لاغر

اگر قد بلند و لاغر هستید در انتخاب کت و شلوار راحت‌اید، هر مدل کت و شلواری به شما می‌آید! ولی باز هم باید دقت کنید که کت و شلوار دقیقا برای‌تان اندازه باشد.

آقایانی که بسیار لاغر هستند با کت‌های دو لبه و 6 دکمه خوش تیپ تر می‌شوند، برای اینکه خیلی لاغر به نظر نرسید بهتر است از کت‌های استفاده کنید که اُپل‌های بزرگتری دارند این نکته باعث می‌شود لاغر بودن شما خیلی به چشم نیاید .

قد بلند و درشت هیکل

برای آقایانی با این فرم اندام کت‌های نسبتا بلند و یقه آرشال مناسب اند، شما نباید کت‌هایی که اپل بزرگی دارند انتخاب کنید همچنین می‌توانید شلوار و کت را پیلی دار انتخاب کنید.

قد کوتاه و ریز نقش

برای اینکه کمی قدتان بلند تر به نظر بیاید باید کت‌هایی انتخاب کنید که دو لبه پایینی‌شان روی هم قرار نمی‌گیرد اگر می‌خواهید که کمی درشت هیکل تر به نظر برسید باید یقه کت برگردان باشد.

۹۵درصد دامادها کت و شلوارهای مشکی و پیراهن سفید را انتخاب می‌کنند. برای داماد خاص بودن باید کت و شلوار سفید سِت کنید .

اگر مراسم عروسی‌تان در فصل تابستان برگزار می‌شود می‌توانید کت و شلوارتان را از رنگ‌های طوسی و کرمی انتخاب کنید.

نکاتی راجب کراوات داماد

  • کراوات و دستمال جیب‌تان باید از هر نظر با هم تفاوت داشته باشند
  • گِره کراوت‌تان شُل نباشد
  • کراوات های ساده بهتر از طرح دار هستند البته بازسلیقه‌ای است
  • رنگ کراوات متناسب با فصل باشد

کت و شلوار دو رنگ

پوشیدن کت و شلوار دو رنگ یکی از ایده‌های جذاب برای آقایان اسپرت پوش است که باید در ست کردن رنگ کت و شلوار حرفه‌ای عمل کنید که بیشتر در مراسم نامزدی وعقد می‌توانیدچنین پوششی داشته باشید

کت و شلوارهای راه راه

انتخاب خوبی برای آقایان کوتاه قد هست زیرا قد را کشیده تر نشان می‌دهد، کت و شلوار با راه راه های ریز و یا درشت ست جذابی ست برای جنتلمن ها است اما برای دامادی پیشنهاد داده نمی‌شود.

 

این مطلب توسط الهام کایدی تهیه شده است.

انتشار مطلب با ذکر نام الهام کایدی و آدرس سایت www.elhamkaydi.com بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *