عروسی ساده در کرونا

عروسی ساده در کرونا

عروسی ساده در کرونا هم حتی نباید برگزار شود چون ویروس کرونا ، ویروس خطرناکی است که می‌تواند مراسم عروسی شما که آغاز مسیر زندگی شما است را با مخاطراتی همراه نماید.

در صورتی که بنا به دلایل مختلف می‌خواهید مراسم ساده عروسی را در شرایط کرونا برگزار نمایید این مراسم باید باید با حداکثر 10 نفر در زمان بسیار کوتاه با رعایت پُروتکُل‌های بهداشتی و رعایت فواصل اجتماعی در محیط باز برگزارشود .

این روزها شاهد ویروسی هستیم که کار مردمان جهانی رابه تعویق انداخته یکی ازمُعزلات اساسی دربین کارهایی که ایجاد شده در برنامه باغ وتالارها است که بدلیل چهارچوب قوانین حاکم برای حفظ امنیت ملی تمامی باغ وتالارها موظف به رعایت قانون هستند.

اما خیلی ازعروس ودامادهای عزیز بخاطر اجاره کردن خانه بخاطر خرید جهیزیه وچیدمان مجبورند که سر خانه و زندگی‌شان بروند و از جایی که هم دلشان عروسی می‌خواهد من دراینجا برای شما عزیزان چندین مدل اجرای مراسم عروسی ساده درمحیط خانه یا حیاط را توضیح خواهم داد.

عروسی ساده در کرونا

1.مهمان‌ها را متناسب با فضای پذیرایی خود به حداقل ممکن برسانید.

این مهمان‌ها در واقع اعضای درجه یک خانواده شما پدر و مادر هستند به هیچ وجه افراد دیگری را دعوت نکنید حضور افراد درخانه بیشتراز 10 نفر منطقی نیست چون اگرشما بخواهید فاصله اجنماعی 4 متررا نیزدرنظربگیرید بدون شک به فضایی برابربا 40 متر احتیاج دارید پس بهتر است مهمانی درخانه را باتعداد محدود متناسب با متراژ سالن پذیرایی خود اجراکنید.
ترجیحا مراسم در محیط باز مثلا حیاط اجرا شود.

2.چیدمان صندلی‌ و میز

صندلی‌ها رابه فاصله 4مترقراردهید برای اینکه مهمان شما در آرامش کامل و بدون استرس باشد جلو هرکدام ازمهمان‌ها گل میزی قراردهید اگربه تعداد گل میزدرمنزل ندارید می‌توانیدازکالای کرایه تهیه نمائید.
حتماتمامی میزوصندلی‌هادرابتداکلاضدعفونی شوند.

اگرمی‌خواهید چیدمان بصورت خانوادگی باشد پس نیازمند اجرا توسط یک تیم تشریفات هستید اگرمی‌خواهید تشریفات کارتان رانجام دهد باتهیه میز،صندل،شعمدان،گلدان و،،،ازکالای کرایه می‌توانید کارخودرا پیش ببرید.

3.نحوه پذیرایی

برای هرمهمان یک پک( بسته)که شامل یک عددماسک یک عدد الکل کوچک،یک بسته دستمال کاغذی کوچک،چاقو میوه خوری،قاشق و چنگال یکبار مصرف قراردهید.

میوه ها وشیرینی رادرظروف یکبارمصرف بصورت تک پرس برای هرمهمان تهیه نمایید.

4.اجرای موارد بهداشتی در بدو ورود مهمان

4-1- کفش مهمان

هنگام ورود مهمان‌ها یابه وسیله دستگاه‌های ضدعفونی کننده یا اگربرایتان هزینه‌بر است ازآب پاش‌های دستی که درآن الکل یامواد ضدعفونی کننده استاندارد قرارداده‌اید ته کفش مهمان‌های عزیز رابا آن آغشته کنید البته کاورهای یکبارمصرف هم هستند اما چون مجلس شادی‌است و شاید کسی تمایل به رقصیدن داشته باشد این مورد قابل اجرانمی‌شود

4-2- دستان مهمان

۵.درهنگام ورودی حتما به دستان مهمان‌ها موادضدعفونی کننده بزنید

4-3- الزام به استفاده از ماسک

در بدو ورود مهمان الزام نمایید مهمان ماسک خود را استفاده نماید.

5. سیستم تهویه

در صورتی که در محیط بسته خانه مراسم ساده عروسی برگزار می‌شود حتما درب و پنجره را باز نگه‌‌دارید
سیستم تهویه سرویس بهداشتی سالم باشد و در هر بار استفاده از سرویس توسط نیروی خدمات با مواد ضدعفونی سطوح مرتب تمیز شود.

6.مواد ضدعفونی

درسرویس بهداشتی‌ها ازمایع ضدعفونی کننده سطوح حتما استفاده شود و حتما نیروی خدماتی صرف این کار قرار دهید که مرتب ضدعفونی را انجام دهد.

7.مدت زمان برگزاری مراسم عروسی ساده در کرونا

به منظور پیشگیری از انتقال ویروس بین حاضرین در مراسم عروسی ساده، مجلس عروسی در زمان بسیار کوتاه حداکثر 1/5 ساعت برگزار شود .

8. خدمه اجرایی

خدمه اجرای پذیرایی یا اگر خودتان اینکار رابرعهده گرفته‌اید هرنیم ساعت باید ماسکتان عوض شود و فاصله حتما بامهمان رعایت شود.

9. برگزاری آنلاین

خانواده درجه یک شما، پدر و مارد عروس و داماد در مجلس حضور خواهند داشت و سایر مهمان‌ها را می‌توانند در زمان اعلام شده به صورت آنلاین مراسم عروسی شما را مشاهده کنند.

این مطلب توسط الهام کایدی تهیه شده است .
انتظار مطلب با ذکر نام الهام کایدی و آدرس سایت www.elhamkaydi.com بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *