انتخاب کفش عروس 

انتخاب کفش عروس

انتخاب کفش مخصوص عروسی برای عروس خانم یکی از موضوعاتی که اصلاً خیلی کم پیش میاد که عروس خانم‌ها به این موضوع توجه کنند و بیشتر ظاهر کفش براشون مهمه که به نظر زیر لباس عروس اصلا خودشو نشون نمیده مگر در موقع عکاسی اونم عکس‌هایی که قرار کفش نشون داده شه

انتخاب کفش عروس

انتخاب کفش عروس یکی از این جهت مهم هستش که متاسفانه در همان ابتدای مراسم و یا زمان کوتاهی که از مجلس شون گذشته دچار اذیت مِیشن و اینکه نمی تونن با این کفش درست حتی راه بِرن پس انتخاب کفش مناسب خیلی مهمه برای عروس خانم ها و نکات اساسی مراسم هستش که باید دقت کرد چون یک عروس باید بسیار رسمی و ملکه‌وار راه بِره .

سعی کنید در خرید کفش دقت کنید اگر عروس خانم خیلی از آقا داماد کوتاهتره مبنی بر این نیست حتما کفش خیلی پاشنه بلندی بپوشن، میتونن با مشورت از آرایشگرشون یک تاج خیلی بلندتری انتخاب کنن و اینکه ازکفش‌هایی با لِژهای پهن که پاشنه بلند هم هستند استفاده کنند امروزه خیلی کفش‌های استاندارد که هم طبی هستند و هم ظاهر زیبایی دارند در بازار موجود هستندکه می‌تونید خریداری کنید.

نکات مهم انتخاب کفش عروس

  • سعی کنید کفش های جلو بازنپوشید چون با راه رفتن زیاد و درهنگام رقص پای شما را به جلو کفش می‌کشاند و امکان پیج خوردن پایتان وجود دارد.
  • از کفش‌هایی که نوک تیز هستند استفاده نکنید چون به انگشتهایتان و سینه پایتان فشار می‌آورد.

جمع بندی کلی

  • کفش رامتناسب با فصول بخرید کفش‌های جلو باز مناسب پاییز و زمستان نیستند.
  • کفش‌های مخصوص عروس در رنگهای سفید،صدفی،نباتی است
  • اما گاهی اوقات یه رنگ متضاد نیز می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد.
  • به کفش‌های که بیشتر ازمواد طبیعی استفاده شده‌اند توجه کنید کفش‌های چرم عمدتا کفش‌های مناسبی هستند
  • اگر میخواهید پاشنه کفش‌هایتان زیادبلند باشد ترجیحا از کفش‌های با لِژ پهن که اصطلاحا پاشنه مُبلی هم می‌گویند استفاده کنید.

این مطلب توسط الهام کایدی تهیه شده است.

انتشار مطلب با ذکر نام نویسنده الهام کایدی و آدرس سایت www.elhamkaydi.com بلامانع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *