آداب عروس و داماد در عروسی

یک عروس و داماد در مراسم عروسی خود از دید من که سال‌هاست در این کار تجربه دارم همانند یک ملکه و پادشاه به نظر باید بیایند پس همه چیز بستگی به رفتار و شخصیت خود عروس و داماد دارد

من در ادامه به چندنکته اساسی راجب آداب عروس و داماد در عروسی اشاره می‌کنم.

آداب عروس و داماد در عروسی

1- آداب رسمی

عروس و داماد عزیز باید بدانند که مجلس عروسی‌شان یک مجلس کامل رسمی است و از یک سری حرکات مانند قَهقَهه های بلند و شوخی‌هایی که در جمع دوستان در مجالس خصوصی یا دورهمی‌های دوستان صورت می‌گرفته اجتناب کنند.

2-پرهیز از خودرن نوشیدنی و قرص‌های غیر مجار

عروس و داماد عزیز به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی نباید از نوشیدنی‌هایی که کم حواس یا بی‌حواسشان میکند یا قرص‌های که حالت روانگردان دارند استفاده کنند چون باید رفتاری بسیار شیک و پسندیده داشته باشند.

3-خودتان را نگیرید

عروس و داماد نباید در فیگور باشند گاهی اوقات میشنویم که میگویند فلانی شب عروسی چقدرخودش را گرفته بود این عمل شاید خیلی ناخواسته هم پیش آمده باشد یعنی عروس و داماد میخواسته‌اند درمجلسشان رسمی برخورد کنند اما مهمانها به اشتباه حسشان رامتوجه شده باشند پس عروس و داماد عزیز باید با یک لبخند کاملاً ملیح و خیلی زیبا با شخصیتی بسیار سنگین و دوست داشتنی گاهی اوقات بایک دست تکان دادن سمت کسانی که نگاه‌شان میکنند می‌توانند مجذوبتر باشند و به نحوی با این کاربه مهمانهایشان می‌گویند که حواسمان به شما است وبرای ما قابل احترام هستید.

4- رقص سنگین

در هنگام رقصیدن عروس داماد باید بسیار سنگین باشند و از حرکت‌های خیلی معقول استفاده شود از حرکت ها و رفتارهای خیلی پر شتاب و رقص‌های تند حتماً دوری کنید.

5-خوشامدگویی

هنگام خوشامدگویی سعی شود تا جایی که می‌توان از دست دادن خودداری کنید،چراکه زمان خیلی زیادی می‌گیرد و امکان به تعویق افتادن برنامه‌های دیگر است به نظر با کلماتی زیبا می‌توانید به مهمانهایتان خوشامد بگویید.

عروس ودامادعزیز هنگام خوشامدگویی از بوسیدن حتماً خودداری کنید عروس خانم بخاطر مِیکاپشون و آقا دامادم هم اون شب قطعا مقداری گریم دارند که امکان داره با بوسیده شدن گِریمِشان بهم بخورد.

6-خوردن میوه و غذا

عروس ودامادعزیز هنگامی که می‌خواهند چیزی میل کنند مانند میوه سعی شود ازبرش‌های کوچک استفاده آن هم میوه‌ای مانند موز هنگام میل کردن شام کباب و جوجه رابه شکل تکه‌های کوچک میل کنید آب ونوشابه را با نی میل کنید سعی کنید اگر بعد از شام پارت رقص دارید که معمولا رقص تانگو بعد از شام انجام می‌گیرد خیلی کم شام را میل کنید چون قطعا میکاپ لب شما بهم می‌خورد حتی‌المقدور از رُژ لبی که ارایشگرتان استفاده کرد‌ه است یکی داشته باشید نه حتما آن بلکه شبیه آن رنگ

7- اختتامیه

در انتهای مجلس عروس و داماد عزیز حتماً به رسم آدب باید در باغ یا تالار بمانند که همه مهمان‌ها از باغ یا تالارخارج شوند

این مطلب توسط الهام کایدی تهیه شده است .
انتشار مطلب با نام الهام کایدی و آدرس سایت www.elhamkaydi.com بلامانع است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *